روز ۳۲۳ طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات زمینی و هوایی علیه غزه-راهبرد معاصر

روز ۳۲۳ طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات زمینی و هوایی علیه غزه

تداوم حملات بی امان هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در کنار اذعان صهیونیست‌ها به ناتوانی کابینه نتانیاهو در برابر محور مقاومت از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۱۵

به گزارش راهبرد معاصر،  با وجود تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، رسانه‌ها و وزیر جنگ اسبق این رژیم به ناتوانی تل آویو در برابر محور مقاومت اذعان می‌کنند.

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه السلاطین واقع در بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

 

جنگنده‌های این رژیم مناطق اطراف محله الامل غربی واقع در شهر خان یونس را نیز بمباران کردند. بمباران این مناطق مسکونی بیش از ۱۱ شهید و چندین زخمی برجای گذاشته است.

 

خبرنگار شبکه المیادین در خصوص اوضاع دیرالبلح طی ساعات گذشته گزارش داد: حملات توپخانه ای و رگبار گلوله‌ها بر سر مناطق ابوعبیده و جنوب الصناعیه در شرق دیرالبلح سایه افکنده است.

 

چندین خمپاره نیز نزدیک مسجد عمر عثمان بلال و وسط خیابان المزرعه و مدرسه این منطقه اصابت کرده است. حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه مناطق شرق دیرالبلح و خان یونس طی ساعات گذشته تشدید شده است.

 

بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در غرب خان یونس دست کم ۱۰ شهید و چندین زخمی برجای گذاشته است. حملات رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در عین جالوت واقع در اردوگاه النصیرات نیز دست کم سه شهید و چندین زخمی برجای گذاشت.

 

بندر ایلات در حال ورشکستگی است / ‏‬ تل‌آویو آمادگی ورود به یک جنگ گسترده را ندارد

 

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی به اوضاع نا به سامان اراضی اشغالی در سایه تهدیدات محور مقاومت اذعان کردند.

 

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که بندر اشغالی ایلات به سمت ورشکستگی حرکت می‌کند.

 

رسانه‌های مذکور تاکید کردند: ما در لبه پرتگاه ایستاده‌ایم و هر لحظه ممکن است جنگ منطقه‌ای محدود کنونی به یک جنگ گسترده تبدیل شود؛ جنگی که ما آمادگی آن را نداریم.

 

این در حالی است که صبح امروز رسانه‌های عبری زبان به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادند آژیرهای خطر در ساعات پس از نیمه شب در منطقه اشغالی الجلیل به اشتباه به صدا درآمدند.

 

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش تعداد نظامیان به هلاکت رسیده در نوار غزه خبر داد. تعداد این عناصر اشغالگر که با سانسور شدید رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام شده، به ۳۳۵ نفر افزایش یافته است.

 

این در حالی است که یک منبع آگاه از نگرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به حملات محور مقاومت خبر داد.

 

به گزارش شبکه المیادین، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به لزوم بازگرداندن اسرا از نوار غزه احساس فشار می‌کند.

 

وی در ادامه افزود، او نسبت به حملات ایران و حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در صورت شکست مذاکرات آتش بس در نوار غزه نگران است.

 

پیش از این نتایج نظرسنجی سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان داد که حدود ۴۸ درصد صهیونیست‌ها معتقدند که ادعای نتانیاهو درباره دستیابی به پیروزی مطلق در جنگ غزه غیرواقعی است.

 

بر اساس این نظرسنجی، ۵۰ درصد آنها معتقدند که نتانیاهو بر اساس ملاحظات حزبی کار می‌کند.

 

همچنین ۴۹ درصد صهیونیست‌ها موافق دستیابی به توافق برای مبادله اسیران هستند./ مهر

کلمات کلیدی: غزه شهید زخمی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده